donderdag 1 december 2016

Introductie over Bitcoin?

Hoe werkt bitcoin?

Het is eigenlijk helemaal niet lang geleden dat ik mijzelf in het hele Bitcoin verhaal stortte. Hoewel Bitcoin natuurlijk al een aantal jaar bestaat, krijgt het steeds maar aandacht onder het grote publiek.

Het blijft echter lastig om je in te lezen over Bitcoin en te begrijpen hoe het nu allemaal werkt. Zelf heb ik er ook nog regelmatig moeite mee, maar graag doe ik mijn best om het proberen uit te leggen. De tijd die ik heb besteed aan dingen uitzoeken wil ik jullie graag besparen door het delen van mijn ervaringen.

Wat gaan ' we leren' over Bitcoin

De stappen die ik graag zou doorlopen:
  1. Wat is Bitcoin? En hoe werkt het.
  2. Wat is het minen van Bitcoins?
  3. Wat is een Bitcoin wallet?
  4. Zijn er ook nog andere soorten bitcoins?
  5. Zou ik Bitcoins moeten kopen?
Verder komen er nog vragen aan bod als:
  1. Gaat de waarde van Bitcoin/Euro stijgen of dalen?
  2. Is nu een goed moment om te investeren?
  3. Ik wil bitcoins minen, wat kan ik het beste doen
Als jullie zelf vragen of feedback hebben hoor ik het graag!

Opmerking: Ik doe dit volledig op vrijwillige basis. Ik probeer alle informatie te controleren en bevestigen maar soms kan er een foutje in voorkomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten