vrijdag 12 mei 2017

Hoe hoog zal Bitcoin eindigen?

Wat een maand is het geweest!
Bitcoin blijft maar stijgen en de vraag is waar het gaat eindigen.
Vorige maand (12 april) stond Bitcoin nog op een waarde van 1149 EUR, wat destijds bijna een record was. Een paar weken verder sneuvelt record naar record.

Bitcoin ging met gemak door de 1200 EUR om vervolgens door te sprinten naar 1400 EUR per BTC. Na een kleine dip vloog het opnieuw omhoog om een piek te bereiken van 1731.30 euro per BTC!
Dit is het hoogste record allertijden en komt in de buurt van de grens van 2000USD.

Hoeveel zal Bitcoin waard worden?

Bij zulke patronen blijft de vraag naar voren komen, hoe veel zal Bitcoin waard worden?
Uiteraard kan niemand de vraag met zekerheid beantwoorden, maar steeds meer en meer factoren duiden erop dat de waarde van Bitcoin alleen nog maar hoger zal worden, wellicht tot een bedrag dat we ons nu niet kunnen voorstellen. Bedragen van 10.000, 50.0000 en zelfs 200.000 EUR per BTC worden genoemd.
Elke BTC die je dus nu hebt kan in de toekomst een fortuin waard zijn.

Moet ik nu Bitcoin kopen?

Ik ben voor een stabiele maar strategische inkoop van BTC. Het is zeker goed om Bitcoin te kopen en deze voor lange tijd vast te houden (hold). Echter, als je het mij vraagt is de enorme springt van de aflopen weken onnatuurlijk en zal er op een moment een correctie komen, een zogenaamde dip.
De kunst is om te wachten tot deze dip en op laagste punt te kopen.

Houdt de koers dus goed in de gaten en probeer te zien wanneer de bull (koop) markt voorbij is en er een dip komt. Gebaseerd op het verleden vermoed ik deze dip rond de 950 / 1050 te zien. Als de waarde op dit punt komt en weer een lichte stijging vertoont ga ik niet wachten om een aantal bitcoins te kopen.

Bitcoins minen

Wanneer de waarde zo hoog is, en alleen maar lijkt te stijgen, blijft Bitcoin minen nog steeds interessant. Hoewel vrijwel iedereen mij verteld heeft dat mining geen goede investering is heb ik mijn return on investment al bijna terug. Elke dag daarna is voor mij pure winst.
Je kunt nog altijd gebruik maken van mijn kortingscode voor Genesis Mining via:

of via de kortingscode: SP12V8

Hiermee krijg jij 3% korting bij Gensis Mining en kun je dus nog wat extra Hash kopen.

-------------------------

Disclaimer: Er zijn geen garanties over de toekomst van Bitcoin. Investeer alleen wat je kunt missen. De uitingen hier zijn een persoonlijke mening en geen belofte of garantie.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten